2011. szeptember 23., péntek

Essence Eyebrow Stylist Set

Mint már  tegnap írtam szemöldök ápoló készletet, vagy szemöldökceruzát akartam venni. És ez ma meg is történt :) Igazából az Essence Eyebrow Stylist Set között és a Catrice szemöldök ápoló készlet között vacilláltam. A szívem  inkább a Catrice felé húzott, de az itteni Rossmanban nem találtam, így maradt az Essence. Előfordulhat, hogy a Glamour-napok alkalmával a Catirce-t is megveszem, de egyenlőre jó lesz ez a kis Essence is.


Még nem volt időm rendesen kipróbálni, így nem tudok tesztet írni, de az első benyomásaimat leírom :)
Először is a csomagolás. Amikor megláttam a boltban nagyon meglepődtem. Azt hittem egy kicsit nagyobb, de ez nagyon kis picike, utazáshoz pont alkalmas. Egy kis műanyag tokban van, aminek ha az egyik felét levesszük akkor tudjuk kivenni a készletet. Legalul van egy kis használati útmutató(angolul) és egy lista, hogy mik találhatóak a készletben.Felette van a "paletta", amiben van a 2 szín és a kis ecset.
Az ecset nem rossz, de szerintem veszek majd hozzá egy nagyobbat, nem mintha bármi gond lenne vele, egész jó, de nekem valahogy nem áll kézre :)
A szemöldök púdereket már kipróbáltam a swatchokhoz, és ami az egyetlen negatívum, amit mondani tudok, az az, hogy nagyon porzik. Egyébként, eléggé pigmentált, nagyon jó kis szemöldök púderek. Egyenlőre a tartósságról nem tudok írni, mert még nem próbáltam ki. A sablonok is szuperek, még nem próbáltam ki őket élesben, de jónak tűnnek. És akkor a képek :)
(A swatch szörnyen rossz lett, úgyhogy ne ijedjetek meg)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése