2012. február 19., vasárnap

Essence akciós szerzemények

Facebook-on már mutattam egy képet, de sajnos csak most volt időm fotózgatni, swatcholni meg ilyenek :) Csak három dolgot vettem, pontosabban kettőt, a szájfényt a húgomnak vettem :)

csoportkép :)

 Essence mistic color blush és Essence szemhéjpúder


ESSENCE szemhéjpúder /mystic lemon/
 El sem tudjátok hinni milyen nehéz olyan képet csinálni, amin tényleg látszik milyen gyönyörűséges ez a szemhéjpúder!  Holografikus, gyönyörűen csillog. Igaz én nem szemhéjpúdernek, hanem higlighternek használom arra tökéletes! 




kinagyítva jobban látszik :)



Essence multi color blush /fashionista/

A másikat akartam megvenni, de abból már csak egy volt, abba meg valaki rendesen belemászott. De nem baj ez is nagyon szép, természetes színe van. Nem túl pigmentált, nem is túl tartós, de 300 forintért teljesen jó :) Igaz, hogy többféle színből áll, olyan mint egy paletta, de én nem szoktam külön-külön használni, egyrészt mert szinte lehetetlen olyan kicsi egy szín, másrészt meg nem fogok reggel ezzel szenvedni :D Egyébként a legvilágosabbnak van a legerősebb színe és a barnának meg a leghalványabb.


a legvilágosabb

a sötét rózsaszín és a fehér

Essence XXL shine nudes szájfény /pure beauty/


Nincs nagyon színe, viszont nagyon nagyon jó illata van :) Ragacsos, mit általában a szájfények.


hatalmas aplikátor :D



Plusz vettem a New Yorkerbe egy cipőt 3000 Ft-ért ( 7-8000 Ft helyett)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése