2012. március 5., hétfő

Szerzemények

Még hétvégén akartam megmutatni, de közben lerobbant a laptopom, de szerencsére apa megcsinálta, úgyhogy most megmutatom miket vettem, a Rossmanban, DM-ben és a H&M-ben. Nem vettem sok mindent, a H&M-ben jól beakartam vásárolni, de sajnos nem nagyon találtam jobb dolgokat, így csak egy felsővel gazdagodtam. Ami egyébként nagy volt ( nem tudod miért vettem meg) aztán ma cseréltem vissza. Sajnos nem olyan nagy ez a
a H&M, mint Pesten (ki gondolta volna?) és még akciók sem voltak, na de majd ha lesznek... :D
A rossmanba vettem egy NYC szempillaspirált, mert le voltak árazva 25%-al  és amúgy is akartam egy új spirált, erről majd lesz egy külön tesztes bejegyzés is, úgyhogy most nem írnék róla sokat. Plusz egy Alverde Mademoiselle pirosítót vettem, azok pedig féláron voltak.




NYC Szempillaspirál (kb. 400 Ft)



Alverde Mademoiselle pirosító
Nagyon szép, természetes színe van. Összesen 2 pirosító volt ebben a kiadásban, ez a világosabb, 10-es Péche árnyalatú. Kellően pigmentált, nincs bohóc-effektus. Amióta megvan csak ezt használom. 800 Ft volt (eredeti ára:1600 Ft)






H&M felső (2.500 Ft)






1 megjegyzés: