2011. október 6., csütörtök

Tally Weijl téli kollekció

Még friss és ropogós a Tally Weijl téli kollekciója :) Nemrég kerültek fel a márka hivatalos oldalára a képek az új 2011-es téli ruhákról:) Az összeset itt tekinthetitek meg, ezek a darabok, pedig a kedvenceim :)



Kicsit unalmas leszek, mert nem nagyon vagyok elájulva ettől a kollekciótól. Ez a leopárd, meg állatmintás ruhák nem annyira nem jönnek meg. Ja, és hívjatok nyugodtam maradinak, de nekem a tél és szoknya fogalma valahogy nem passzol. Oké jól néz ki, meg minden, de őszintán: hány nőszemélyen láttok ilyen rövidke szoknyát télen? Amikor súlyos mínuszok vannak? Csak azért - és ez lehet, hogy azért van mert "vidéki" vagyok- de én egyet se nagyon láttam még. Na mindegy. Így a képeken jól néz ki, de nem a legpraktikusabb. Főleg a sálak jöttek meg, mostanában nagyon bejönnek ezek a jó meleg, pihe-puha kötött dolgok :) De azért melléjük be-be csusszant egy-két kardigán, pulcsi és kabát is. :)

(Az árak csak becslések, a hivatalos oldalon található ár alapján!)

2.500 ,- Ft

2.500 ,- Ft

2.800 ,- Ft

2.500 ,- Ft


2.500 ,- Ft

11.000 ,- Ft 

6.500 ,- Ft


7.500 ,- Ft

7.500 ,- Ft


17.000 ,- Ft

Nektek melyik ruha tetszik legjobban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése