2012. január 11., szerda

Elmaradások

Ezer éve nem volt friss, ennek az az oka, hogy itt volt a karácsony, most meg félév. Na de itt vannak azok a dolgok, amiket karácsonyra kaptam, vagy vettem sőt még azok is, amikről már beszéltem, de nem tudtam feltenni a képeket :)

Előre is bocsánat a szörnyű képekért!




Idén nem kértem semmi extrát (kivéve  fényképezőgépet), úgyhogy főleg ruhát és pénzt kaptam :) Na meg pizsit, amit minden évben szoktam, de elfelejtettem lefényképezni..

TALLY WEIJL FELSŐ


TALLY WEIJL KARDIGÁN


MANGO NADRÁG
ezeket már én vettem, ezt a nadrágot például a Premiers Outlet-ben, 3000 Ft-ért. Imádom.




És még egy jó meleg pihe-puhi sál, de sajnos szinte lehetetlen róla jó képet csinálni.. De igazából semmi extra :) Egy jó hosszú kötött sál.

NEW YORKER SAPKA
Erről már beszéltem korábban, most itt van a kép is :) olyan 2000-2200 Ft lehetett.


ESSENCE PÚDERECSET
Erről is beszéltem már, azóta is töretlen a szerelem. Imádom, nagyon puha és igazából ez az első ecsetem :) 



ESSENCE COLOUR&GO KÖRÖMLAKK "THE ONLY CHANCE!"
szintén írtam már róla, igazi forrócsoki színe van. Nem vagyok nagy körömlakkos, de ezt nagyon szeretem.



NYC SMOOTH SKIN ARCPÚDER "TRANSLUCENT"
Ezt az egyik kedves olvasóm ajánlotta, utána is néztem és amikor 20-25%-os akció volt az NYC termékekre, akkor megvettem :) Nagyon szeretem, igazi matt bőrt varázsol. És nekem még a csomagolással sincs semmi bajom. 



CATRICE SZEMKIHÚZÓ TOLL

Na erről még nem írtam. Nemrég vettem 1000 Ft körül van, pontosan nem emlékszek. Nekem Black színben van meg, de ez is nagyon fekete. Szilveszterkor ezzel húztam ki a szemem, nagyon extra tartós és könnyű vele dolgozni. Kezdőknek (mint én) nagyon ajánlom.



BLISTEX

Semmi extrát nem tudok mondani. 400 Ft volt, nincs annyira kiszáradva a szám, úgyhogy nekem ez tökéletes. Jó puha lesz tőle a szám.


Ti miket vettetek mostanában? Van bármi tapasztalatotok a fent említett dolgokkal? 

És egy közvélemény kutatás: Alverde camouflage alapozó-korrektor karikás szemre? Mert gondolkozok rajta, és kíváncsi vagyok a véleményetekre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése