2011. november 17., csütörtök

Sorozatok fogságában 2.rész

Ebben a részben azokat a sorozatokat fogom bemutatni, amik szuperek, de már nem forgatnak belőle több részt :) Szerintem ezeket  a sorozatokat többen fogjátok ismerni, kezdjük is el :)



1.FRIENDS










Na hát ez az a sorozat, amit biztos, hogy nem kell bemutatnom :D A világ legjobb sorozata imádtam és még még mindig imádom. Egyszerűen fantasztikus.

2.MARRIED WITH CHILDREN










A főszereplőről már volt szó, az előző részben (modern family). Erről sem fogok sokat írni, mert aki nem ismeri ezt a sorozatot az szégyellje el magát :D

3.GILMORE GIRLS










Rory és Lorelai történetét sem kell szerintem bemutatnom. Ez az egyik legkikapcsolóbb sorozat a világon. Nincsenek benne fárasztó poénok, hatalmas izgalmak, de olyan aranyos, hogy nem lehet nem szeretni.




4.KING OF QUEENS










Doug, a főszereplő már ismerős lehet azoknak, akik látták a Férj és Férj vagy a Nagyfiúk című filmet. Ez még egy régebbi  1998-as sorozat, aminek 2007-ben lett vége. Doug a csomagkihordó és titkárnő felesége Carrie együtt élnek boldogan, amikor Carrie apja beállít hozzájuk és odaköltözik. A hóbortos öregemberrel nagyon sok gond van, olyan mintha a gyerekük lenne. 3 szó: vicces, vicces, vicces.

5.THAT'S 70S SHOW
Ashton Kutcher és Mila Kunis. Mára már mindenki ismeri ezt a két nevet de 1998-ban, amikor a sorozat indul ez még nem így volt. Én már akkor megszerettem Mila-t, amikor megláttam először a sorozatban (2-3 éve) és egy kicsit idegesítő, hogy ma már mindenki imádja, csak a Black Swan miatt... na de mindegy egy kicsit a sorozatról ugyanis ez annyira nem volt ismert nálunk. Mint a cím is mutatja a 70-es években játszódik a sorozat, 6 barátról, akik egy kis városban laknak. A főszereplők:  Fez, Donna, Eric, Hyde, Kelso, Jackie. (balról jobbra) Még feltűnik Eric anyjaként Debra Jo Rupp, akiről mrt volt szó a Bettre with you-ban.

6.3rd ROCK FROM THE SUN
Ez is régi, de én csak kb. 1 éve fedeztem fel. Arról szól, hogy 4 űrlény a földre érkezik, emberi testet kapnak, és hogy hogyan tudnak beilleszkedni a földi életbe. Dick egy egyetemi tanár lesz, Sally egy gyönyörű nő, akiért odavannak a férfiak, Tommy gimnazista fiú és Harry... hát ő egy idióta :D Vicces, mert teljesen máshogy gondolkoznak, beszélnek, cselekednek mint mit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése