2011. szeptember 14., szerda

Augusztusi zsákmány

Ezeket a ruhákat még augusztusban vettem, főleg akciók keretein belül :) A képek miatt előre is bocsánatot kérek, de a fényképezőm úgy döntött, hogy megtréfál egy kicsit, így egy kicsit érdekesnek néz ki egy-két (kb. az összes) dolog. De hát C ' est la vie :)
Igaz, hogy nem vagyok pesti, de a legtöbbet ott vásárolok, ugyanis itt nálunk (Komárom-Esztergom megye) nincs igazán semmi, úgyhogy megéri felmenni Pestre. Legalábbis nekem. A másik dolog, amiért oda járok inkább, hogy itt nálunk nem túl nagy a választék, minden második emberen ugyanaz a ruha/cipő/felső/gatya van, én meg utálom, ha szembe jön a ruhám egy másik emberen :)







És akkor a ruhák:

BERSHKA felső kb. 1700 Ft-volt 5-6 ezerről leárazva. Nagyon nagyon puha és kényelmes :) Imádom.




ZARA felső 2000 Ft volt, 7000-ről leárazva :) Az első képen látszik az igazi színe, a többi nem tudom miért lett ilyen "fakó".



STRADIVARIUS fehér  "kislányos" felső :) Első látásra beleszerettem. Ezt nem leértékelve vettem, de nem volt húzós az ára 3000 Ft volt.




NEW YORKER virágos ujjatlan. Egyébként nem nagyon vásárolok a New Yorker-ben, mert mint azt már fent mondtam útálom, ha szembejön velem a ruhám. Ezzel f elsővel szerencsére még nem fordult elő :) Az árára már nem emlékszek, de nem leárazva vettem 2500-3000 Ft lehetett. (Az igazi színe az 1. képen látszik)




STRADIVARIUS kardigán. A gombjaiba szerettem bele :)Olyan szépek. Meg persze az árába is. 2000 Ft volt,és ha jól emlékszek 7000-ről volt leárazva. Még a hülyének is megéri :D (Ezek lettek a legborzasztóbb képek, csak erős idegzetűeknek!)



Na hát nem csak Pesten jártam, hanem turiban is :) Itt, az én kis városkámba van egy turkáló (egyébként még más városokban is van, a Hádáról van szó) ahol nagyon nagyon jó ruhákat lehet kifogni. Igaz, még csak egyszer voltam ott, de barátnőim gyakran vásárolnak ott New Look, Atmosphere, Doroty Perkins, H&M stb. ruhákat, amiknek a többségét Magyarországon nem is lehet kapni. Én ezeket vettem, mindkettő Atmosphere :)







Hát ez lett volna az augusztusi zsákmány :) A következő is nemsokára jön, hiszen jönnek a Glamour napok és Nők Lapja Napok, amikről már írtam :) Ti mit vettetek nyáron?

2 megjegyzés:

  1. A Bershkás felső nagyon jól néz ki! :)
    Na meg a Stradivariusos kardigán. A gombjai tényleg különösen szépek!

    VálaszTörlés