2011. szeptember 22., csütörtök

Szemöldök formázás



Nem tudom, ki ennyit foglalkozik a szemöldökével, de én eddig nem fordítottam túl sok időt erre. Ez nem azt jelenti, hogy két nagy bozonttal mászkáltam az utcán :D Na de arra gondoltam, hogy beruházok egy szemöldök ceruzára vagy (és ez szimpatikusabb) egy szemöldök formázó készletre. Ezért összegyűjtöttem egy párat, amik közül holnap fogom megvenni valamelyiket :)




Catrice Eyebrow Set, tartalma: 2 színű szemöldök púder, kis tükör, mini csipesz, fésű, ecset ÁR:1.199,-Ft  


Catrice szemöldökceruza ÁR: 2000,- Ft alatt
Essence szemöldök Ápóló készlet, tartalma: 2 színű szemöldök púder,  3 sablon, 1 ecset ÁR: 700-800,-Ft

Essence szemöldökceruza ÁR: 700-800,-Ft

NYC Broswer Brush-On Brow Kit, tartalma: 2 színű szemöldök púder, kis ecset, csipesz. ÁR:800-900,-Ft (nem tudom lehet-e kapni nálunk)

NYC Brow & Liner Pencil Twin Pack ÁR:1,99$ (nem tudom lehet-e nálunk kapni)

Azért még körülnézek a boltban, de ez amik leginkább foglalkoztatják a fantáziám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése