2011. szeptember 21., szerda

Essence stay all day 16h hosszan tartó korrektor teszt

Ilyen hosszú címet is régen láttam :D Ezt a terméket ma délután zsákmányoltam, csak ezt  az egyet vettem, mert céltudatosan mentem be boltba, csak azt kerestem amit akartam, és az pedig az Essence stay all day 16h hosszan tartó korrektor :)
Nagyon sok jót olvastam róla, direkt karikás szemekre van, ezért is döntöttem úgy, hogy megveszem.
Még nem volt időm rendesen kipróbálni, még csak "éppen hogy", de nagyon ígéretesnek tűnik. Az ára 749 Ft :)

Róla lenne szó:
Nem tudok sokat írni róla, mert mint már mondtam ma vettem, de első ránézésre/kipróbálásra ez a véleményem :)

Első ránézésre úgy néz ki, mint egy szájfény. Az aplikátora is olyan (ezt is le akartam fényképezni, de persze elfelejtettem...) Nagyon könnyű vele dolgozni, hamar megszáradt, és akkor tényleg sokáig a helyén marad, nagyon jól építhető. Nekem elég karikás a szemem, és nagyon jól elfedi. Tényleg szuper ez a korrektor, csak ajánlani tudom :)


Egy swatch:
így néz ki eldolgozás előtt, eldolgozva nagyon szépen beolvad a bőrbe és elfedi a hibákat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése